Välkommen till min blogg om skicka present!

Många graders välkommen och skål med rödnäsa och en cigg i vänster mungipa hälsar jag dej högt ärade läsare! Du undrar säkert mycket. Tyvärr kan jag inte svara på allt. Till exempels så har vi ju fortfarande inte en aning om vad döden handlar om. Eller livet heller för den delen. Vi vet inte var universum tar slut. Eller börjar. Vi kan inte skilja hönan från ägget. Och yttermera har jag aldrig mött en man eller kvinna som kan förklara vad tomhet är.

Frågor, frågor Kan jag svara? Är jag guru? Vill jag att du ska läsa den här bloggen varje dag iklädd vita adidasskor?

Nej. Jag vill bara att du förstår att den här bloggen ska handla om skicka present. Det är allt. Så när du ska skicka present kan du titta in här. Annars rekommenderar jag bibeln, ett gott rött vin och ett bra potensmedel. Om du vill slå på stort kan du krydda alltsammans med ironier och självinsikt.

Kom ihåg: skicka present. Allt annat ovidkommande. Därefter går beslutsamhetens friska färg i eftertänksamhetens kranka blekhet över.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0