Perfekt present eller julklapp - en fotoalmanacka!

Ja, nu vet jag inte om det heter fotokalender, väggalmanacka eller fotoalmanacka, men jag avser hursomhelst en sån där kalender där man får välja bilderna själv, tolv stycken brukar det vara, en för varje månad, och som man sen hänger upp på väggen. Jag tänker för enkelhetens skull kalla det för fotoalmanacka, men du får gärna kalla det för fotokalender om du vill.
Anywayzzz.
Det enda jag vill säga är att jag tycker väldigt om denna produkt som present. Speciellt för att den är så enkelt men också personlig. Man väljer ju bara ut ett antal bilder, exempelvis bilderna på barnbarnen, och laddar upp via en mjukvara på nätet, och så är det klart. Unikt, personligt och alltid jätteuppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0