Presenttips för att skicka present

Vill du ha ett presenttips för att skicka present? Skicka bra presenter. Det är mitt tips. Skicka presenter som mottagaren tycker om. Undvik de dåliga. Det som personen på andra ändan av leveranskedjan inte kommer uppskatta alls. Löjliga självklarheter?  Måhända. Men ändå är det självklarheter som vi misslyckas att genomföra gång på gång.

Skicka presenter med oändliga valmöjligheter

Presentförslag rent allmänt sett är annars svårt att ge. Man behöver veta mer om personen och vilket typ av bemärkelsedag det handlar om för att kunna ge ett bra råd. Blir så trött på folk som rätt ut frågar 'kan inte du ge något bra förslag på present' utan att tala om vem som ska ha presenten och varför. Det är därför man alltid måste tänka igenom vad det handlar om för dag innan man planlöst börjar rota runt på allsköns internetsajter efter roliga presenter. Jag menar, ska du ha någon som helst möjlighet att hitta en bra present, behöver du få de här grundläggande sakerna på plats innan du ens andas spörsmål om vilken typ av present du ska skicka.

Denna grund gäller för allt online, inte minst för presenter online. Utbudet är enormt, valmöjligheterna är oändliga. Med ett sådant avstamp är det lätt att hamna mitt ute i en hel rymd av kaos; man tröttnar snabbt och vet inte alls vilken present man ska välja. Försök därför koka ner dina valmöjligheter till en koncentrerad fond redan innan du ens sätter dig vid datorn.

Fördelar med genomtänkta gåvor


Fördelen med ett stringent sätt för att leta upp en bra present är många. Framförallt kommer du att spara tid. Och energi. Men du kommer med all säkerhet också att hitta en mycket bättre present, en mer personlig present  som passar bemärkelsebarnet som handen i handsken. Och allt detta bara för att du ägnat lite mer tankekraft initialt istället för när du redan varvat upp motorn till kokpunkt.

Kommentarer
Postat av: Karin Leuchovius

Hej! Jag har en webbutik som heter www.hjartebudet.se

Jag undrar om du vill lägga till en länk till denna sida på din blogg?

Om du vill får du gärna skriva några rader om Minivetehjärtat "Ett hjärta som värmer"

Är du intresserad, så skickar jag gärna ett eller om du skulle vilja ha med det i en tävling så kan jag skicka några stycken.

Ha en härlig dag!

MVH

Karin Leuchovius

tel. 0704-060276

2010-10-02 @ 17:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0